thesimsuniverse

Direktlänk till inlägg 25 september 2013

Ett kort inlägg är bättre än inget alls... right?

Av thesimsuniverse - 25 september 2013 18:30

Hej igen. Detta kommer, som ni kanske kan lista ut av rubriken, inte vara ett speciellt långt inlägg, men jag tänkte inte börja mitt bloggande med att vara helt oaktiv, så här är ett litet inlägg. Och ja, jag vet. Jag vet att min blogg inte är speciellt fixat eller fin just nu, jag vet att jag har långt ifrån kommit igång helt men ett steg ditåt är ju att börja skriva inlägg. Så här.

Så ni kanske undrar vad för en slags blogg detta kommer att bli. För att vara ärlig, det undrar jag också. Men vi känner till simsbloggar, de innehåller lite allt möjligt som har med The Sims att göra, och så ska den här också vara. Jag tänker skriva lite om nyheter, t. ex nya världar eller expansions. Jag kommer också att skriva någon slags mini-artiklar om fusk, spöken och olika saker som har med expansionpacken att göra. Något annat jag tycker om ganska mycket är historier och berättelser, så därför kommer jag att skriva/ta bilder om simmar jag spelar med och låta er följa dem i vad de nu gör. Det kommer förstås inte bara vara de hushåll jag redan ha gjort, utan jag kommer att göra några bara för bloggen och kanske utifrån önskemål från framtida följare, vem vet nu?

Håll utkik! #thesims3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thesimsuniverse - 26 september 2013 17:15

Så är det dags för första delen! Den blir antagligen inte så lång men innehåller lite text och bilder om vad Jade, Summer och Elaine har hunnit med hittills.   Jade, Summer och Elaine flyttade in i ett litet, grönt hus i utkanten av Riverview. De t...

Av thesimsuniverse - 26 september 2013 16:15


  Tada! Här är den tredje och sista simmen i Christopher-hushållet, Elaine Dunham.Ålder: UngdomEgenskaper: Älskar att simma, Överkänslig, Vegetarian, Hopplös romantiker, AmbitiösFavoriter: Öliv, Vegetarisk dim sum, KryddbärElaine Dunham har stora ...

Av thesimsuniverse - 26 september 2013 15:44


  Detta är alltså Summer, sim nummer två.Ålder: UngdomEgenskaper: Modig, Avantgardist, Perfektionist, Virtuos, KonstnärligFavoriter:Latino, Sushi, SjöskumSummer Abrams är den upproriska typen som går sin egen väg utan att bry sig så mycket om vad ...

Av thesimsuniverse - 25 september 2013 20:48


Som jag skrev i det förra inlägget så tänker jag visa mina simmars liv och upplevelser, och jag börjar redan nu. Jag har precis skapat ett hushåll som består av tre tjejsimmar som jag har planerat ska till universitetet. Här är en liten presentation ...

Av thesimsuniverse - 24 september 2013 17:29

Nu är jag här! Efter att ha gått och funderat på att skaffa en simsblogg ett tag så gjorde jag äntligen det, yay! För jag menar, vad är det värsta som kan hända? Sköter jag mitt och ni ert är det väl att ingen läser den, och då sitter jag här bakom s...

Presentation


Jag är en simsgalen tjej som är här för att skriva om en av mina hobbys, The Sims 3.
Mina installerade expansions:
*Årstider
*Semesterparadis
*Universitetsliv
*Sovrum&Badrum
+Barnacle Bay
Oinstallerade:
*Kvällsnöjen
*Destination Världen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards